torsdag 17. april 2008

Hvit dag / White day

Dette er hva som møtte oss da vi våknet idag. Det er nok en påminnelse om at vi bor langt nord for Polarsirkelen.

This is what met us when we woke up this morning. Yes, I know we live above the Artic circle.


Da er det godt at jeg og symaskinen holder på med et sommerlig prosjekt:

With my sewingmachine I'm working on a project for summer.


Foran TV'en er det applikering av kransen på juleduken som er hovedprosjekt for tida.

Watching TV I'm occupied with handsewing on the tablecloth for Christmas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Der har du jo et helt år i innlegget ditt. Jeg synes jo litt synd på deg, når vi her i sør snakker om hva vi kan gjøre ute i hagen. Greit da å få en påminnelse om at vi har et laangt land. Gleder meg til å se sommerprosjektet ditt. Blir så nysgjerrig av sånne bilder. Ha en fin helg i snøen!

Sigrun sa...

Håper snøen forsvinner raskt:-)). Jeg er ikke mye glad i vinteren lenger.... Hos oss er det vår:-)). Godt du har en flott hobby og nok prosjekter å ta av. I helgen skal jeg til Trondheim på AnnAKa kurs, vi skal sy aborginerveska. Gleder meg masse. Skal beøke sønnen vår samtidig. Ha en fin helg, med eller uten snø:-)).