søndag 1. juni 2008

"La Rose"


Dette er første gang jeg har prøvd Paintstiks. AnnAKa har designet løperen (mønsteret står i siste utgave av Quiltemagasinet). Hun går stadig nye veier og det gir utfordringer til oss "forbrukere" av hennes mønster.
Den ene løperen har svart tekst fordi det var det jeg hadde tilgjengelig. Senere fikk jeg kjøpt grå og brukte den på neste utgave.
Min svigerinne reiser hjem til Sverige i morgen og skal få den ene i gave da hun var med i produksjonen av alle fiskekakene.
Løperne måler 17" x 41 1/2" (43 x 103 cm).

This runner is designet by AnnAKa and you can find it in the last issue of "Quiltemagasinet". I have used Paintstiks on the text, one in black and one in grey.
One of the runners is a gift for my SIL for making all those fishburgers for us.
The measures are 17" x 41 1/2" (43 x 103 cm).



3 kommentarer:

Inger sa...

Virkelig flott. Tror jeg må prøve meg på en med paintstick også. Ha ei fin uke.

Anonym sa...

Flotte duker du har laget. Det virker spennende med Paintstiks. Det frister å sy duken....

Ha en fin søndag.....

Sigrun sa...

Nydelige duker Anne-Grethe. Har bestilt meg paintsticks fra USA så jeg får vel prøve jeg også:-)).