lørdag 21. mars 2009

Eventyrteppet / The Fairytale-quilt


Det er lenge siden sist jeg abonnerte på Månedens blokk og da Ann (AnnAKa) kom ut med "Eventyrteppet" som BOM i 2009 var det på tide å delta.
Første pakken inneholder blokk nr.1 "Det var en gang", alle stoffene og beskrivelse av framgangsmåten. Jeg har såvidt startet på stitcheryet på denne. Idag hentet jeg blokk nr. 2, "Rødhette og ulven" så nå må jeg sette opp tempoet. I denne pakken finnes også alle applikasjonene til borden rundt teppet.
Min BOM leveres av Husfliden, Tromsø og de har kun fire abonnement igjen hvis du har lyst å delta.

I'm working on a BOM-quilt called "The Fairytale-quilt". Part 1 contains the stitchery "Once upon a time" and all the fabrics. Today I picked up part 2 at my local quiltstore "Husfliden". It's called "The Little Red Riding Hood and the Wolf" and now I have to speed up my stitching.



3 kommentarer:

STRIKKEMOR(O) sa...

Artig å få sjå litt meir detaljerte bilder av dette teppet. Eg hadde litt lyst til å melde meg på, men syntest eg fekk for dårleg inntrykk av korleis teppet såg ut, utifrå bildene på nettbutikkane. Det ser ut som eit kjekt prosjekt, så lykke til med arbeidet!

Merete sa...

Lykke til med prosjektet, jeg kan skrive under på at teppet blir kjempeflott. Er jo så heldig at jeg har studert hele teppet ferdig, da jeg fikk æren av å quilte det:-)

Simone de Klerk sa...

These look very pretty!