fredag 24. april 2009

"Grønn vår" / "The color of spring is green"


Våren lar vente på seg her i nord, men idag hadde vi litt sol på ettermiddagen og jeg benyttet sjansen til å ta bilder ute.
Gryteklutene er sydd av rester slik at de har forskjellig lys bakgrunn. Koppen er hentet fra et mønster av Kreativ Quilt.

Idag broderte jeg ferdig månedens blokk av "Eventyrteppet" og alle de tre første er montert i rammene. Stitchery er flott å ty til foran Tv'en og med en farge på tråden som her går det fort unna.

Spring seems far away for the moment but this afternoon the sun was shining. It was lovely outside taking pictures. I've just finished these potholders with the color of spring.
"The Fairytale Quilt", BOM from AnnAKa, has got it's third stitchery and they are already in their frames waiting for the next stitchery coming out about May 20th.


5 kommentarer:

VELKOMMEN sa...

Så friske og flotte grytekluter. Flotte blokker av "Eventyrteppet". Jeg har også stitchery som TV håndarbeid.
Ha en fin helg :0)

Merete sa...

Flotte grytekluter. Så flink du er som klarer å holde tritt med Eventyrblokkene, det var min intensjon også...

Mona sa...

Nydelige vårgrytekluter. Eventyrblokkene dine er bare nydelige. Abbonerer jeg også, men har ikke fått startet enda. Har så mange andre prosjekter på gang.
Ha en fin syhelg.

Anne sa...

Fine grytekluter. De må nesten bare henge til pynt? Flink med eventyrblokker er du også.

Karen sa...

Your fairytale stitcheries are so cute!