torsdag 2. juli 2009

Kreta / Crete


Fiskerestaurant i den gamle bydelen i Rethymnon.

I ettermiddag landet vi i Tromsø etter 14 flotte og varme dager på Kreta. Her var det kun soling, bading, spising, shopping og utflukter på programmet. Stitcheriene lå igjen hjemme.
Vi har hatt det fantastisk flott og innimellom svært hett så det var deilig å komme hjem til 9 grader.
Imorgen skal jeg besøke syrommet!

This afternoon we came home from our trip to Crete for 2 weeks.
All my stitchingprojects stayed at home and all I did was sunbathing, swimming, eating, shopping and small trips. We had a great time and extremely hot sometimes so now I enjoy the outdoors temperature which is 9 degrees C.
Tomorrow I'll visit my sewingroom again!

Stemningsbilde fra stranda/ From the beach:


Badevaktene er ikke som før / The lifeguards are not as before:


Nydelig Rhododendron / Beautiful Rhododendron:


I Gamlebyen / In the old town:


5 kommentarer:

Grethe sa...

Velkommen hjem igjen, regner med at du har hatt det bra. Forstår godt du ønsker deg en dag på syrommet. Ha en fin dag :0)

Gita sa...

Åh vad det såg härligt ut på Kreta! Har aldrig varit där men skulle gärna vilja åka dit.

Elins systue sa...

Fin ferie skjønner jeg. Litt andre temperaturer her ser du

Anne sa...

Så fine bilder du har tatt. Må si jeg liker den "gamle" badevakten bedre.
Har vært i Rhetymnon for noen år siden, og jeg kjenner meg igjen i bildene. Gode minner!

Merete sa...

Velkommen hjem igjen. Har vært noen fantasktiske dager her hjemme også, i allefall i sør. Håper du får en fortsatt fin sommer!